DTNG. | Persoonlijke matchmaking voor hoogopgeleide vrijgezellen | FAQ

FAQ

Meest en veel gestelde vragen!

Staan er meer vrouwen of mannen ingeschreven bij DTNG.?

Op dit moment staan er iets meer vrouwen dan mannen ingeschreven. De verhouding is nu respectievelijk 55% en 45%. Voor iedere inschrijving is er voldoende keuze in de database. Mocht de search heel specifiek zijn, dan zoeken we ook buiten de database. Voor 60+ adverteren we standaard in de krant.

Hoeveel dates krijg ik via DTNG.?

De praktijk leert ons dat de eerste date binnen 6 weken plaatsvindt. Maar we zoeken een jaar lang intensief en onderdeel van dit matchmaking traject is eerlijke feedback, coaching en begeleiding.

Wat gebeurt er als de zoektocht vastloopt?

In ons werk als matchmaker hebben we ervaren dat, om jouw ideale partner vinden, je ook gelukkig moet zijn met jezelf. Hoe beter je jezelf kent hoe makkelijker je die persoon herkent die bij je past. En dan bedoelen we niet alleen je leuke en sterke kanten, maar ook je obstakels en valkuilen. Want, laten we eerlijk zijn, die hebben we allemaal, toch? Dit is soms makkelijker gezegd dan gedaan. Wij zijn matchmakers die op zoek gaan naar jouw match, maar professionele coaches zijn we niet, dit is een vak op zich. Aangezien matching ons ding is hebben we onze perfecte match op dit vlak wel gevonden en zijn we trotse partners van Anouk Boering. Anouk is een ervaren coach, gespecialiseerd in het ‘ opnieuw uitvinden van jezelf’. Wie ben je nou echt? Wie past er nou echt bij jou? Welke richting wil je dat je leven opgaat en wat moet er opgeruimd worden omdat dit je nog tegenhoudt? Anouk heeft een programma ontwikkeld waarmee de antwoorden op deze vragen gevonden worden. Meer weten: www.go-focus.com of vraag ernaar bij je matchmaker. Klanten van DTNG. krijgen een speciaal tarief bij Anouk. Uiteraard zijn de twee trajecten totaal gescheiden en zullen we enkel indien nodig en na overleg met jou doorverwijzen.

Waarom hanteren jullie voor de verschillende labels verschillende tarieven?

De verschillen in tarieven zijn gerelateerd aan de inspanning die wij moeten verrichten. Het label 30+ is getalsmatig omvangrijk en goed toegankelijk. Ons concentratiegebied ligt in de Randstad. Voor het 60+ segment opereren wij landelijk, de marktomvang is beperkter en kent minder mobiliteit. Wij interviewen mensen aan huis en doen tevens huisbezoeken aan alle serieuze kandidaten die reageren op de advertentie. Het 40+ label zit qua arbeidsintensiteit en marktbenadering tussen beide labels in en kent zijn eigen aanpak omdat er veelal sprake is van scheidingen waar ook kinderen in het spel zijn.